Thursday, November 17, 2011

R.I.P VDream

i know abit late to post here... too lazy to open the blog lol.. well , VDream just got shut down..T.T yea , the best FB game ever , very unique game.. Goodbye VDream , we will miss ya.
All of those are my cars,  i have more cars though...

Wednesday, October 26, 2011

GTR2 America Ford GT

       Done XD...btw i will do itashas after this...btw SGT GT500 skin will release on 1 November :D, anyway , happy depavali for those who celebrate it! Today till sunday is holiday here :D

AND YEAH!! 1000 views! Arigato for the viewers :D

Wednesday, October 12, 2011


Today is my exam so wish me luck :D
       Me and the new GTR in GT5 btw :D

Tuesday, October 11, 2011

Gran Turismo 5 Spec 2.0 intro!

The new intro...Way better than the old one! MORE WAR!!!!

Prius Touring Car in GT5's latest DLC!

 WOOHOO!! NEW DLC PACK IN GT5!  i gotta love the look of tht prius XD prius haters plz dont comment lol...

New DLC included Spa Francorchamps (GT5 most requested track!) Alot of RM cars (er only 1 non japanese) X2011(I think i will die if its faster than X2010 lol) , new karts , Racing gear (i dont care), Paint pack (WHY YOU NO FREE!) , buy them in pack which is cheaper is $11.99. I want to buy this DLC for my GT5.. too bad no new cars , old GT tracks , a livery painter...anyway , its released on 18th October... when i exam...


more info on :

Thursday, October 6, 2011

Monday, October 3, 2011

Japan Nippon Rising Sun R35 GT1

WRN is WorldRacingNations, my own series lol. made up of diff contries cars with contries livery....

       Next i might do America Ford GT

Thursday, August 25, 2011

Theives in my house.

At 3Am , there were theives(dont know how many) come to my house , they try to steal somethings , they only managed to steal my sister's laptop. my maid saw a Theif in the mom's room. He just smiled and go away. Anyway everybody is safe , luckly no one come to my room XD. my Dad called police which arrived 15 mins later. The Theives were already gone then.

Wednesday, August 24, 2011

Selamat Hari Raya Everyone!

Raya is almost close! I wish you all(muslims) have a happy hari raya.
And yea , its been long time since i post , sorry , i have no idea what to post lol.

oh yea , i didnt post my later skins yet.

  Germania Racing (fantasy team) yea it have Hetalia Germany there       

K-On Rx-8 Itasha

 Kousouko Wangan (my fantasy charactor) R35

Monday, July 18, 2011

Rfactor & GTR 2 To Aru Mikoto Touma

I really love this pairing, lol . btw did skins for the cars. the RFactor was for the Shift Gt mod , GTR 2 Lexus LFA GT500 by Izukon.

RFactor Version

GTR 2 Version

Tuesday, June 28, 2011

GTR 2 Skins

I just got GTR 2! soo fun. :D i did a fuji 300km  btw some skins i made..

I Also did convert to my RFactor skins :D

Friday, June 10, 2011

NFS Shift 2 Unleashed Swiss Racing with SSZ Miku itasha 2011

I play Shift 2 Unleashed now too.. Pretty great , a Semi-sim for me. I personally like it better than GT5.

Heres the car , yep , there are some vinyl from SRT , recoloured it and then put my details i want then here is it. btw Shift 2 Livery Editor Sucks :P

Thursday, May 19, 2011

RFactor SSZ R35 Super GT!

Just completed , but then i forget VDream stickers lol... :D

Itasha Version 

 Non Itasha Version

The mod is Super GT GT500 from GTWorld
Hope you like it :D

VDream's Acquisition

Ouoted from Cheechoo

vDream has recently been acquired by Miami-based Net Element.

Net Element owns the property, which is a website that covers racing around the world. It was a 100% acquisition, and now vDream is under the Net Element umbrella.
What this means to you, the user:
  1. vDream remains on Facebook, Myspace, and Bebo. No change at all here.
  2. vDream will be syndicated on, so vDream will also live there, in addition to the other 3 social networks.
  3. NOTHING else changes. Just as now, we will be a free game. Just as now, we will be user-supported in the form of donations and car/part designs.
  4. In my opinion, the most important change you will see, comes in the form of new features. Lijen and I, now under the Net Element umbrella, will be able to focus much more time on vDream. This could be in the form of new game elements, this could be in the form of new part layers, this could be in the form of new part groupings allowing further customization. This is a great thing for vDream, that is a fact.
About Net Element:
Net Element is a great fit for us, namely being grouped with their property. Not only that, as you see in the image above, Net Element sponsors the Ferrari Challenge racing series, and has their own racing team. The owner of Net Element drives the car shown above. Time to look for a place to put a vDream sticker on it. =)

Woohoo!! Cant wait to see the game go growing and getting better , best APP FB , Myspace , Bebo ever!
 P.S - That 458 is very nice :D

Sunday, May 15, 2011

StreetSpeedz R35 W.I.P

                  Testing :D work in progress!                                                 

Sunday, May 8, 2011

Some of my RFactor Skins

These Skins is made by me. It is for mods in RFactor. I might give links to download if this blog is popular enough :D lol

My latest i make, Super GT NSX K-ON Livery.

 SSZupra and Miku Z33 Super GT
Closer Look on the Miku Z33
SSz Racing Miku R34 GT Dreams (the 1st version , 2nd version had some stickers added)
 SSz Racing GT1 GTR Racing Miku (the miku one the v2 ver had green sideskirt)
Ssz Drifting Miku ER34
JLOC Lamborghini Murcielago

My Deviant art which included the skins too :

P.S : SSZ means StreetSpeedz , my team name in VDream Racing (FB , Myspace and Bebo App)

Long time...

Long time I Abonded my Blog. For my blog, most of them might be Cars , Racing , Drifting , Anime (mostly K-ON :P) and Etc...